31. august 2011

back in buda

Kom tilbake til Budapest etter en kjempefin sommer hjemme i Norge for 2 uker siden. Godt å komme tilbake og litt trist å forlate Norge. Mest godt. Budapest har blitt mer og mer "hjem" i løpet av de siste 3 årene.

Eksamener ventet og det var bare å hive seg på bøkene. Stor overgang etter en lang jobb-sommer. Gikk overraskende greit på tross av en litt treg start, men nå har jeg en igjen og motivasjonen begynner å ta slutt. Det eneste jeg finner av motivasjon er tanken på at hvis jeg stryker på fredag, må jeg sette meg ned med bøkene i enda en uke. Det er uaktuelt!

Vi har kjempevær her for tiden. Hadde en uke med godt over 30 grader, dag og natt. Det ble litt i varmeste laget for mitt norske blod. Nå holder vi sikkert 27 grader på dag og noe kaldere om nettene. Det er perfekt.

Ellers er det mye å se fram til nå. Vi i ANSA er i god gang med å planlegge fadderuke for de nye studentene og det blir bra! Gleder meg til en uke med mange nye fjes og mye morro. Tror vi trenger det alle sammen. Letter litt på skolestarten og alt som henger sammen med den.

Men nå en siste innspurt mot eksamen. Veldig klar for å legge 3.året bak meg!

0 kommentarer: