15. januar 2012

Lyset i tunnelen!

Eksamensperioden herjer fortatt her i Budapest. Etter 8 eksamener begynner konsentrasjonen å dabbe av. Nå er jeg klar for å ta livet tilbake! Jeg har 3 eksamener igjen, hvorav en er relativt stor. Går alt som det skal nå, så er jeg fri om en og en halv uke!

Hver eksamensperiode sitter jeg og tenker på ALT jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Drømmer meg bort til late dager uten dårlig samvittighet for at jeg ikke sitter med bøkene. Jeg vet de dagene kommer.

Først ut er farmakologi. I morgen faktisk. Jeg har generelt vanskelig for å huske navn og da sier det seg selv at å huske 200 navn på medisiner jeg ikke har noe forhold til, føles håpløst! Her er det bare å krysse fingrene. Jeg kan langt ifra alt, men må prøve uansett. Det får bare gå som det går!



1 kommentarer:

Anonym sa...

Høres veldig stress ut med så mange eksamener.. Hvordan har de gått de eksamene du har hatt?

Spennende å følge din studiehverdag her i bloggen =)