22. mai 2011

Dagene mine

- De er helt like. Mandag eller lørdag, spiller ingen rolle. Lesedag er det uansett.
- Evige kampen om å stå opp i "rett" tid, selv om jeg satt og kjempet meg igjennom dagens siste del av pensum ,til langt på natt dagen før.
- Huden får virkelig hvile seg fra sminke og håret fra div produkter. Jeg er fornøyd bare jeg kommer meg i dusjen med jevne mellomrom.
- Den evige jakten etter brillene mine. Tankene er i en "pensum-relatert-verden" og hodet er ikke helt kapabel til å tenke på noe annet. Ergo, husker ikke på hvor jeg har lagt noe. Glad jeg finner meg selv når jeg skal legge meg.
- Det kan gå mange døgn mellom hver gang jeg går ut ytterdøra.
- Sånn matmessig, er det veldig ensidig. Shake til frokost (enkelt), kaffe, litt RedBull, kaffe, to brødskiver, kaffe, litt RedBull igjen, kaffe, middag (så enkelt som overhode mulig), kaffe og RedBull. Innimellom sjokolade for å slukke sukkersuget.
- Musikken fra itunes durer og går 24/7. Lei av samtlige av de 2000 sangene.
- Hver lille "notification" på facebook lyser opp dagen.
- Har skrevet så mye notater at hånda verker og minner om senebetennelse (selvfølgelig selvdiagnosert).
- Og ikke minst: Malin VS tid. Kjemper en evig kamp om å komme gjennom pensum for dagen. Hver dag. Begynner jeg først å henge litt etter, baller det på seg noe enormt når dagene bare raser forbi.

1 kommentarer:

Åsne sa...

Kjente meg veldig igjen i det du skrev der. Godt at det er sommerferie! :)